Mijn hond heeft kale plekken, hoe kan je dit laten teruggroeien?

Mijn hond heeft kale plekken weet iemand hoe je dit kan laten teruggroeien

4 jaar geleden
1.4K
jodyenboyke
4 jaar geleden
Eerst maar eens naar de dierenarts, kan een parasiet zijn (demodex o.a.) , na onderzoek kan er een behandeling gestart worden. Zodra er genezing is, komen de haren meestal snel weer terug.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Inmiddels weet ik dat je hond buiten in een hondenhok slaapt.
Betekent dit dat je hond altijd buiten is?
Dan is het goed mogelijk dat jouw hond niet alleen blaft van eenzaamheid of ellende maar ook van ellende/jeuk/pijn? Ga beter naar de dierenarts en vertel het hele verhaal. Je hond is geen waakhond, maar moet nu - 1 jaar oud en sinds hoe lang al? - voor waakhond spelen.
Daar heb je geen huisdier voor. Eerst naar de dierenarts en alles vertellen, @Jamies.

Antwoorden (1)

berkenteerolie is een wondermiddel.
maar als er een achterliggende ziekte is zou ik voor de zekerheid eerst even de Dierenarts bezoeken.