Weet iemand wanneer onze poes de kittens in de mandje legt?

Hallo. ik heb 4 dagen geleden kittens (2) gekreken want onze poes was befallen. ze lag eerst in de woonkamer maar daar was niet genoeg rust, dus legden we haar met haar mandje en eten in de kelder. maar toen was ze weg, we hadden de kitten gevonden na de dag toen ze waren befallen. maar toen heeft onze poes de kittens verplaatst waar wij niet kunnen komen. weet iemand misschien wanneer onze poes de kittens in de mandje legt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Daar kan je vermoedelijk lang op wachten, want poes voelde zich blijkbaar onveilig en heeft een plek uitgezocht waar ze wel vertrouwen in heeft. Is het echt niet mogelijk bij de kittens te komen? Je zou haar eventueel een paar dagen tot rust kunnen laten komen, maar dat heeft wel als nadeel dat je geen zicht hebt op hoe het met de kleintjes gaat. Ik zou hoe dan ook toch proberen het gezinnetje te verplaatsen naar een rustige afgesloten kamer waar ze veilig is.

En laat ajb je poes zsm castreren, voor je het weet is ze weer drachtig, en het kittenoverschot is al zo groot.

Succes, en laat je nog even weten of het lukt?
Rieneke1