kan mijn kat jaloers zijn?

mijn kat is vorigeweek bevallen en de andere maandag de kat die eerder is bevalle pakt de kittens af van mijn andere kat is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij voldoende voedselaanbod leven katten in kolonies van poezen en hun jonkies. Het komt regelmatig voor dat poezen voor andervrouws kinderen zorgen. Ik zou hier dus geen probleem van maken zolang die poezen het ook niet doen. Weeg de kittens wel om te controleren of ze voldoende aankomen: 100 gr. per week is de norm.

En alsjeblieft, hou op met fokken en laat je poezen castreren. Het gigantische kittenoverschot zorgt al voor veel dierenleed.
Rieneke1
4 jaar geleden
jodyenboyke
4 jaar geleden
Heb ik ook gehad, 2 aparte kraamkamers gemaakt, maar de katten gingen liever gezamelijk met alle kittens bij elkaar in een kraamkamer. Eerste dagen zij aan zij, na enige tijd gingen ze om de beurt. Prachtig om te zien!