waarom trilt mijn hond?

hij trilt opeens en zijn staart zit naar beneden, hij eet niet zo veel meer en ligt de heletijd buiten onder de schaduw. is dit erg? moet hij naar de dierenarts?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
milenaa
5 jaar geleden
Ik zou zeker even contact opnemen met je dierenarts!
milenaa
5 jaar geleden
Je dierenarts kan namelijk ook vertellen en je in advies voorzien wat te doen in zo'n situatie. En kan betere gerichte vragen stellen dan hier.
Rieneke1
5 jaar geleden
Als je twijfelt of je dier in orde is, altijd even bellen met je dierenarts. Wij kunnen wel gaan raden maar daar schiet het dier niets mee op.
Ritsuka
5 jaar geleden
Hoe is het nu met je hond?

Antwoorden (1)

Kan lichamelijk of geestelijk zijn. Hou in de gaten dat hij blijft drinken. Als hij morgenvroeg nog zo van streek is moet je zeker naar de dierenarts. Misschien kan je zelfs beter de dierenarts nu bellen en advies vragen.
Ivana