Is de receptuur van Felix kattenvoer in zakjes veranderd sinds januari 2019?

Mijn kat en 2 buurkatten lusten het niet meer terwijl ze het al jaren eten.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
Utrecht
5 jaar geleden
Vraag het de consumentenservice van Felix. Hun telefoonnummer staat vast op de verpakking.

Antwoorden (1)

Een aantal maanden geleden is Purina Felix gestart met het verwijderen van kunstmatige geur- en kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Misschien heb je nog steeds kattenvoer gekocht waarin deze stoffen wel zaten (omdat het voer langer houdbaar is).
Op Facebook vond ik een klacht van iemand die ook zei dat haar kat het voer niet meer lustte. Dat bericht is van eind 2018. Hierop komt ook dit antwoord van Purina Felix.
Ik hoop dat je nu voldoende weet. Ik zal een foto toevoegen van de klacht.