Is het erg als mijn kat sensitive brokken eet terwijl ie dat niet nodig heeft?

Ik heb een kitten van circa 10 maand en had vanavond de brokjes op, dus mijn vriend gau naar de winkel. Ik had hem een foto gestuurd van de brokken die ie moest halen. Kwam ie terug met hetzelfde merk, bijna dezelfde zak maar nee geen indoor maar sensitive... Voor katten vanaf 1 jaar met een slechterde spijsvertering en een moeilijke eetlust.. Nou als ie iets niet heeft is het een moeilijke eetlust

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Geeft niets! Mag hij gewoon hebben.
Ivana