Mijn hond wil niet in zijn mand hoe moet ik dit oplossen?

(Mijn hond kan je niet optillen!) het is geen nieuwe mand. hij wou er opgegeven moment Gewoon niet meer in liggen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Meestal is er wel een reden waarom de hond het ineens niet prettig meer vindt. Misschien is ie een keer erg geschrokken toen hij in de mand lag of is hij op zijn veilige plek gestoord door kinderen of, of....Hoe belangrijk vindt jij het dat de hond in zijn mand ligt? Als het een grote hond is dan is de mand gewoon te klein, een hond wil graag ook languit kunnen liggen. Wij willen vaak een hoop bepalen voor de hond, kijk eens naar wat de hond graag wil en speel daar op in. Mijn honden liggen nooit in een mand maar op de oude kussens van onze vorige bank bijv. maar ze hebben ook een keuze op andere plekken te gaan liggen. Sommige honden vinden de bench met een dekentje de meeste geweldig plek en andere honden liggen lekker aan je voeten of naast je op de bank. Kijk naar wat kan en wat de hond wil, maak die plek zo aangenaam mogelijk en beloon de hond als hij op zijn plekkie gaat liggen. Het antwoord ligt dus voornamelijk bij de hond....
jodyenboyke
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel,(mijn hond normaal kwa grote) ;)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ precies, er is een reden voor!
Z512099
5 jaar geleden
+ allemaal waar.