Wie weet hoeveel gram brokken een pup van 12 tot 20 weekend nodig heeft per maaltijd?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Inekez1
5 jaar geleden
Dat ligt aan het soort hond (groot ras, klein ras, etc), aan het soort brokken, het aantal maaltijden per dag, of de hond naast die maaltijden ook nog veel andere dingen krijgt, of de hond heel veel beweegt of actief is met training, etc etc.

Antwoorden (1)

Pups van 12 tot 20 weken hebben nog minimaal 3 maar liefst 4 kleine maaltijden per nodig, afhankelijk van het ras en grootte. Afhankelijk van het merk brok of vlees wat je geeft, zijn daar richtlijnen voor, zie hiervoor de verpakking, vaak krijg je er ook een maatbeker bij. Rond een halfjaar kan je langzaam overschakelen op volwassen voer (mengen puppybrok en volwassen brok). Vooral bij grote rassen op tijd overschakelen i.v.m. mogelijke groeipijnen. Kijk ook vooral goed naar je pup, is hij fit en gezond, schone ogen en oren, en een glanzende vacht. Een beetje baby vet hier en daar mag maar liever niet te dik.
Overigens is hier meer als genoeg informatie over te vinden op internet.
jodyenboyke
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
Maar de vraag was: hoeveel gram brokken...?