Wat voor ras is mijn hond?

Mijn hond was een zwerver uit polen. En dus een mixje.
Hij rent supersnel en een schofthoogte van ongeveer 48cm
Iemand enig idee welke rassen er in zouden kunnen zitten?

Picture for question
5 jaar geleden
2K
jodyenboyke
5 jaar geleden
Met een DNA test kom je er snel achter, welke rassen er in jouw hond vertegenwoordigd zijn, je kan ze online bestellen. Soms met verrassende onverwachte rasmixen!

Antwoorden (1)

Jouw mooie zwarte hondje is een vuilnisbak wat betekent dat er vele hondenrassen in zitten. Welke precies is een gok.

Denk aan bv Labrador , Grey Hound (of Whippet, Borzoi, Saluki, Border Collie - qua snelheid) en alles wat je verder maar kunt voorstellen.

Een zwarte labrador is groter en breder.
Jou hond is snel, ziet er prima uit , slank. Snelle hond als een whippet bv.