mijn jonge hond snuffelt de laatste dagen continu aan de heupen van mn oude hond, ik weet niet waaro?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Jonge hond is reu en oude hond is teef?
Jonge hond hoe oud? is al geholpen?
jodyenboyke
5 jaar geleden
Even wat meer informatie zoals hier al gevraagd is: hoe oud zijn beide honden, zijn ze gezond? Door te snuffelen ontvangt de jonge hond allerlei informatie maar om die uit te kunnen leggen is meer informatie gewenst. Als het continu is, dan jonge hond onderbreken en scheiden van de twee honden is aan te raden.

Antwoorden (1)

Ik zou eens met je oude hond naar de dierenarts gaan en de heupen na laten kijken dan, kan best zijn dat hij last heeft en de jonge hond weet dat. Ja je moet er in geloven maar ik heb door de jaren heen wel genoeg "bewijs" gezien dat honden en katten paranormaler zijn dan wij denken..