Mijn hond will geen korrols eten weet iemand wat ik erbij kan doen?

Mijn hond heeft enorm veel last van jeuk. De dierenarts heeft ons een zak korrels gegeven die er voor zou zorgen dat de jeuk bettert. Na een maand is ze haar korrels al beu en ze mag niets anders eten behalve die korrels. Zou iemand iets weten dat de smaak van de korrels zou veranderen, ik zou dan kunnen vragen of dat zou mogen. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Z512099
5 jaar geleden
Met wat kokend water eroverheen verbetert de smaak en de geur.
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Precies. Zat ik ook aan te denken. Water uiteraard eerst wel wat laten afkoelen voordat je de bak aan de hond geeft.

Antwoorden (1)

Je zou ook gewoon kunnen denken: hij moet dat eten, zoniet, dan niet. Op een gegeven moment heeft hij zo'n honger dat hij eieren voor zijn geld kiest! Hij gaat echt niet dood van een beetje vasten.
Ivana
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Plus +
Natuurlijk, even vasten is geen probleem.
Ivana
5 jaar geleden
Ik zou die min graag beargumenteerd zien!!
Hij is me absoluut niet duidelijk.