Waarom krapt mijn konijn als ik haar wil aaien?

Als ik met mijn hand naar haar toe ga dan krapt ze mij waarom doet ze dat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer een konijn je krabt of bijt is dit niet persoonlijk bedoeld maar hij wil laten merken dat je iets verkeerd doet.Wanneer een konijn je krabt gebeurt dit niet expres, hij wil anders gaan zitten of verschiet plots van iets,? Hieraan is weinig te doen.
fremar