Kitten heeft bloed uit neus, rood oog met traanvocht en diarree, wat is dit?

Kitten 13 weken oud,
Ze is erg speels en heel sterk!
Soms in de afgelopen paar weken had ze momentjes dat ze zich even niet zo lekker voelde.
Een oog beetje dicht en beetje traanvocht maar dat trok weer weg.

Een tijd terug heeft ze zo hard gehold dat haar hoektandje was afgebroken, naar de DA. Die heeft haar toen onderzocht en besloten hem niet te trekken en te wachten tot dat andere tand doorkomt. (Geen last van)
Wel moet ik erbij zeggen dat je al een tijd ziet dat haar 3e ooglid zichtbaar is.
Gisteren middag was ze wederom erg speels en Opgewekt (wel had ze wat last van diarree) dit wilden we heel even aankijken en als dit dag erna niet weg was terug naar de dierenarts.
Gisteren avond:
- ze had nog diarree
- neus bloedde hevig
- nieste veel en dan kwam er bloed mee
- oog helemaal rood en tranen
- koorts, Ze leek erge pijn te hebben!
De spoed dierenarts gebeld en gelukkig mochten we meteen langs komen!
Hij heeft haar onderzocht en hij vermoede...
Maar dat is ook maar gissen.
Dat ze door de diarree niet lekker was en is gevallen. Vond het apart want vraag me af waar ze op zou moeten zijn gevallen.
Ook dacht hij aan niesziekte maar, vreemd dat het dan zo plots zou zijn..
Het vervelende van alles was de diarree, ze heeft spuitje gekregen, tabletten mee & speciaal voer. We moesten afwachten en vandaag bellen hoe het gaat. En anders terug
Diarree is weg, oog erg rood, niest nog wel, beetje snot. Pijn lijkt iets minder. Moet ik terug of afwachten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100