Kitten heeft een wiet-topje gegeten is dit schadelijk?

Mijn kitten heeft een topje wiet te pakken gekregen. Nu zou hij hier niet stoned van worden aangezien THC pas actief is nadat het verwarmt is maar vroeg me af of dit schadelijk kan zijn voor hem.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Een klein topje zal op zich wel loslopen. Realiseer je je echter wel dat kittens nieuwsgierig zijn en alles uitproberen. Kijk dus eens goed om je heen, niet alleen naar je planten, en elimineer potentieel gevaar. Voorkomen is beter dan genezen.
Rieneke1
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt! Ja normaliter heb ik de deur dicht van de plek waar mijn plantjes staan maar zonder dat ik er erg in had is hij mee geglipt en kreeg die een stukje te pakken.