Mijn muis heeft een groot gezwel aan zijn anus wat is dit? Zou die er veel last van hebben?

Een steeds groter wordend gezwel dat vrij rood is. Ik weet niet of die er veel last van heeft maar sinds muizen prooidieren zijn laten ze pijn of ziekte niet snel zien.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
5 jaar geleden
Ga alsjeblieft snel naar de dierenarts

Antwoorden (1)

Dat gezwel is een tumor waar het dier zowel in zijn bewegingen problemen mee heeft als ook er pijn van heeft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oke dankjewel