Iets lekkers maken voor een grasparkiet kan dat?

Hoihoi ik heb weer even een vraagje. Ik heb een grasparkiet van 7 maandjes en ik wil graag wat lekkers voor hem maken dat lijkt me namelijk super leuk!! Weet iemamd misschien hoe ik iets lekkers voor hem kan maken

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Grasparkieten houden van zaadjes. In het gemengde parkietenvoer zit alles wat ze nodig hebben om gezond te blijven. Trosgierst is de ware traktatie, daar mee kan je ze verwennen. Ga nou geen andere dingen maken die buiten hun natuurlijke voer omgaan, want dan wordt hij misschien vet of ziek. Je zou eens een goed boek over parkieten in de bieb moeten halen, of kopen. Dan kan je lezen dat het verwennen van een parkiet het best gebeurt door met hem te spelen en hem aandacht te geven, zeker als het een alleen gehouden parkiet is. Aan het voer moet je niets toevoegen wat niet thuishoort in het normale voedingspatroon.
Ivana