Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk kittenvoer laat een kitten niet stinken?

Ik zoek droog voer kittenvoer dus die harde brokjes voor me kitten, want heb gehoord whiskas laat katten heel erg stinken. Welk kittenvoer moet ik dan kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Whiskas, maar ook veel ander (supermarkt)voer bevat veel vulmiddelen, waardoor je kat meer ontlasting produceert.Ga eens neuzen in een dierenspeciaalzaak: hier zijn veel dierenvoeders te koop met een hoog vleesgehalte. Of de ontlasting hierdoor op zich minder stinkt zou ik niet durven zwggen, maar minder ontlasting geeft ook minder stank.
Overigens zou ik zeker ruim voldoende natvoer van goede kwaliteit geven zodat je katje eerder verzadigd is en ook voldoende vocht binnen krijgt.
(Lees meer...)
Rieneke1
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Hoofdbestanddeel van veel goedkoper voer (Whiskas is ook goedkoop) bevat idd veel graan, rijst, bieten etc etc. Ik kocht vroeger altijd Hill's wel duur maar zat merr vlees in. Tegenwoordig koop ik brokjes van Royal Canin voor dieet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding