Wat is er aan de hand met men kat?

Ik gebruikte vroeger altijd kattenbrokken van Delhaize maar nu gebruik ik royal canin kitten tot 1 jaar,ze is 1 jaar oud? Ze eet wel haar nat voer enzo maar ook de korrels...kan dit te maken hebben met veranding van brokken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb altijd geleerd dat je een kat langzaam moet laten wennen aan veranderingen.
Begin eerst met een klein beetje op het oude voer, en dan steeds meer van het nieuwe voer.
Mocht ze het na 2 weken (ofzo) nogsteeds niet goed eten (nieuwe voer) dan zou ik voor een ander merk/ andere soort zoeken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rieneke1
6 jaar geleden
Langzaam veranderen is idd het devies. Dat wil zeggen: als de kat verder alert, en zichzelf is, anders naar de dierenarts. Er kan ook iets met het gebit aan de hand zijn.