Hoe moet ik een vissen aquarium schoonmaken?

Dit is de eerste keer dat ik een huisdier heb dus hoe kan ik op een makelijk maar goeie manier mijn aquarium verschonen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
http://www.aquariumfans.nl/aquariumbeginners/
Kijk hier ook eens .
paulus811
6 jaar geleden
Het is handiger om vóór aanschaf te bekijken hoe huisdieren verzorgd moeten worden.

Antwoorden (1)

Als je de algen op het glas bedoelt kun je een algeneter nemen maar als je gewoon schoonmaken bedoelt heb je een soort zuigkap nodig. Dan moet je eerst aan het slangetje zuigen zodat er water doorheen komt en dan moet je bijna (op ± 10 cm na) het hele aquarium leeghalen en er weer schoon water in doen