Waar vindt ik een dwergteddykonijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien op een kinderboerderij?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja daar wil ik ook nog kijken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je van plan bent er 1 of meerdere aan te schaffen, ga dan naar een hobbyfokker, deze verkoopt gezonde dieren en kunnen je voorzien van de juiste informatie.

Het beste antwoord

Met dieren raad ik altijd aan naar de fokker te gaan die hart voor de dieren heeft en een goede verzorging, wat je ook verwacht van een particulier, maar je weet het nooit.

Opletten wanneer er een nestje komt of verwacht wordt en dan op tijd reserveren , lijkt de manier te zijn om een dwerg teddy konijntje te bemachtigen.
Ook op Marktplaats kun je gaan zoeken, ik weet niet of je dat moet willen, als je maar heel goed oplet, moet bij de fokkers ook trouwens en uit kijkt dat je geen impuls aankoop doet.

Succes ermee en veel plezier, een konijntje is trouwens veel gelukkiger als het niet alleen maar met een vriendje opgroeit/leeft, wist je dat al?!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt helemaal goed antwoord !