Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Frolic slecht voor een hond?

Sommige mensen zeggen dat Frolic niet goed is voor een hond. Wat is daarvan waar?
Wat is het probleem met dat voer dan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.9K
Amadea
7 jaar geleden
Waarom maken ze dan reclame voor dat merk? Denk je nou echt dat het dan zou worden verkocht?
Z512099
7 jaar geleden
Er zit veel zout in, maar je kan het als snoepje gebruiken en daarbij het brokje in 4 breken, 4 keer plezier dus ... maar ik zou het niet als hoofdvoedsel gebruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In Frolic zit teveel zout, daarom vinden honden het lekker. Een hond heeft relatief kleine nieren om het zout te verwerken, om die reden is frolic als dagelijks voer niet gezond
(Lees meer...)
7 jaar geleden
jodyenboyke
7 jaar geleden
+ ik gebruik wel de minifrolic (en dan nog door de helft) voor training of zoekspelletjes. Dat is geen probleem.
paulus811
7 jaar geleden
Dank voor de +. Als half minibrokje geef ik het inderdaad ook als beloning heel af en toe, want zoals ik al schrijf; honden vinden het over het algemeen wel erg lekker.
Ja want er zitten weinig (goede) voedingsstoffen in. Er zit bijvoorbeeld veel te veel zout in wat er voor zorgt dat de hond gaat overgeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding