Waarom draait mijn oude hond haar kop de hele tijd van links naar rechts?

Ze is een labradorkruising van 15 jaar en 3 maanden. Ze doet dit vooral als ze rechtop staat, maar ook wel als ik haar draag. Ze kijkt dan de hele tijd van links naar rechts.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ivana
7 jaar geleden
Ze is in ieder geval stokoud. Volg het advies van Jodyenboyke op.

Antwoorden (1)

Ik adviseer je toch echt naar de dierenarts te gaan. Het kan zijn dat ze niet goed hoort en zodoende checkt of er iets is. Natuurlijk kunnen er nog veel meer oorzaken zijn, ook neurologisch dus...breng een controle bezoekje aan de dierenarts.
jodyenboyke
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Correct antwoord! Plus.