Er zitten bloedspetters in en om mijn konijnenhok. Wat kan de oorzaak zijn?

Ik heb een binnenhok. De muurzit ook onder de bloedspetters, ook op een redelijk grote hoogte.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder eet ze gewoon, holt ze door het hok als je aankomt (zeker met eten). Drinken doet ze ook.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je het konijn zelf ook onderzocht of het gewond is?
Z512099
7 jaar geleden
Heeft ze geen wonde aan de onderkant van de pootjes ?
Erna55
7 jaar geleden
Er zullen wondjes zijn ( geweest).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb geen wondjes gevonden, anders had ik wel de oorzaak geweten. Het viel me wel op dat een nagel stuk korter is dan de andere
dudemeister
7 jaar geleden
bloedpoep?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als een nagel te kort afscheurt / breekt of geknipt word kan dit een hevige bloeding veroorzaken. Dit kan dus zeker de oorzaak wezen maar hou het in de gaten!

Antwoorden (1)

Ik heb ditzelfde ook gehad met mijn konijntje. De oorzaak bij haar was baarmoederkanker. Ik hoop voor jou dat dit nu niet het geval is, maar raad je zeker aan naar de dierenarts te gaan.