Is het mogelijk om te zorgen dat wandelende takken niet voortplanten?

Iemand heeft thuis teveel aan wandelende takken en de voortplanting stopt niet. Kan dit anders? Kan de voortplanting stoppen zodat de persoon kan zorgen voor het nestje wat er al is, i.p.v. nog meer. Is een hobby die uit de hand is gelopen omdat persoon niet wist waar die mee bezig was. Slecht geïnformeerd door de dierenzaak.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Sommige wandelde takken soorten zijn éénslachtig, dus daar valt niets tegen te beginnen. Anderen zijn tweeslachtig, die zij je kunnen sexen (dus man en vrouw gescheiden houden).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het best kun je de nog niet uitgekomen eitjes eens in de zoveel tijd verzamelen en vernietigen (bijvoorbeeld pletten onder een steen). Dit is de meest humane manier.