Ik ben 12 jaar in groep 8. Wat moet ik doen als ik naar vakantie ga en na hoge school ga met mijn parkiet :(

Ik ben bijna op de hoge school moet naar vakantie wat moet ik dan met die arm beest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niemand om hem/haar te verzorgen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je je parkiet meenam naar school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je al 12 jaar in groep 8?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik heb niemand nog.
En ja ik ben 12 jaar in groep 8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar eigenlijk 1ste klas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!
Door jullie krijg ik kans om een parkiet te krijgen.
Deze maandag nog 10 mei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of nee pas na de Zomervakantie :P

Antwoorden (4)

Voor als je op vakantie gaat zal je echt een oplossing moeten zoeken. Iemand die voor je parkiet gaat zorgen als jij er niet bent, misschien de buurvrouw die ook de plantjes water geeft, of een vriendinnetje bij wie je parkiet mag 'logeren'.
Als je naar de middelbare school gaat kan je net als nu op de basis school prima zelf voor je parkiet zorgen, dat maakt niets uit, dan ben je elke dag thuis om hem eten en drinken en aandacht te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens je vakantie zul je iemand moeten vinden die voor je parkiet zorgt. Misschien iemand uit je klas die je vertrouwt? Overleg dan even met zijn of haar ouders zodat je zeker weet dat ze er goed voor zorgen.
Als je op school zit, kom je dan 's avonds gewoon thuis? In dat geval kun je hem gewoon verzorgen. Als je het zielig vindt dat hij alleen is, kun je een parkietenmaatje voor hem zoeken. Twee parkieten weten meer dan één;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt toch vast wel een opa, oma, buurman of buurvrouw vinden die tijdens je vakantie voor de parkiet wil zorgen?

En anders: sommige kinderboerderijen willen er gedurende de vakantieperiode, tegen een kleine vergoeding wel voor zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat hem los

of bint hem aan een touwtje boven op het dak en geef hem een zak van 25 kilo parkietenzaad dan red het het wel een paar jaar hoor:)
Bronnen: