Bij welke winkels zijn hurtta tuigjes te koop?

Ik wil graag een tuigje van Hurtta pro lifeguard voor mijn hond, maar ik kom deze tuigjes alleen tegen als ik mijn hond niet mee heb, in winkels ver weg. Dit zijn dan kleine winkels die niet bij mij in de buurt zitten, zodat ik mijn hond mee kan nemen om te passen. Ik ben op zoek naar een dierenwinkel/tuincentrum dat hurtta tuigjes verkoopt, heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Hurta tuigen kun jij bij de meeste dierenwinkels wel krijgen. Vraag hier eens na bij een dichts bij zijnde dierenwinkel. Meestal zijn ze wel te bestellen en dan is het handig als ze meerder maten bestellen zodat je de juiste pasvorm kan bepalen.

Diverse internetsites verkopen ze ook al is het met een tuig soms lastig om dan de juiste maat te kiezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke dierenwinkels bedoel je precies? PetsPlace, welkoop, intratuin, DierPlezier..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is kun je bij Petsplace,Faunaland, discus filialen (dus de echte speciaalzaken). Hier overleg plegen met het personeel. Vaak is dit niet mogelijk bij tuincentra met een dierenafdeling