Weet iemand waar je een cavia loopwiel kan kopen?

Ik krijg binnenkort weer nieuwe ratten en heb wel een loopwiel, maar zodra ze groter worden is die te klein. Bij de dierenwinkel zeiden ze dat je ook loopwielen voor cavia's hebt, aangezien die groter zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Ratten loopwiel moet een diameter van 30 cm hebben.

Het beste antwoord

Een goede dierenspeciaalzaak zal ze wel verkopen, Ik zou vragen of ze dat wiel niet gewoon kunnen bestellen bij je huidige dierenspeciaalzaak. Hoef je ook geen stad en land af te zoeken. Anders zou ik even wat speciaalzaken bellen, wellicht hebben die hem op voorraad of kunnen hem bestellen.

Zelf vind ik dit loop wiel erg fijn(zie bron).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

groenrijk, intratuin dierenwinkel