Als ik binnenkort verhuis.. Wat dan met mijn konijn?

Hallo iedereen,
Ik verhuis binnenkort naar een appartement samen met mij moeder :p.
Ik heb het met haar al eens over de verhuis van het konijn gehad en het mag best mee maar... Mijn konijn is het gewend om continu buiten te zitten.. Is het dan nog wel een goed idee? In een schuur zetten is niet mogelijk helaas, om hem te doen wennen. Hoe pak ik die verhuis het beste aan? Ik heb al eens op andere site's gekeken en daar spraken ze over "op een koele plek zetten" maar ik snap niet goed wat ze daarmee bedoelen.. Is dat dat IN het appartement of buiten in een schuur? Hij verblijft nu nog een tijdje bij mijn grootvader,hij heeft wel een soort van "afdakje" eerder een beetje een "rommelkot" als je begrijpt wat ik bedoel, hij heeft al eens in dat "kot" gestaan maar ik denk dat ik hem misschien beter naar de garage verplaats omdat het naar mijn zin iets te weinig beschut is.Mijn konijn staat altijd in het gras. Hij heeft zo'n "villa" zoals ze dat soort hokken noemen, maar hij heeft nog NOOIT vanboven in zijn "slaapkamer" gezeten. Alleen als ik hem erin zet en dan nog gaat hij meteen weer naar beneden.. Hij zal nog wel eens naar mijn opa gaan maar ik weet niet goed wat ik ermee moet doen, het is ofwel wegdoen ofwel meenemen. Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn als jullie hier blijf mee weten.

Greets DarkAngel :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100