Wat is nou een goed boek over rauw voeren van een kat?

Sinds een paar maanden ben ik over gestapt op rauwe voeding voor mijn katten. Ze doen het er erg goed op, en ik merk veel verschil. De katten zijn energieker, huidproblemen zijn verdwenen, de bak stinkt niet etc. Nu heb ik tot nu toe het internet gebruikt om te raadplegen. Maar het valt mij op dat alles eigenlijk op honden gericht is. Ik zoek een boek over het rauw voeren van katten, nederlands of engels, dat maakt niet zoveel uit. Dit omdat ik mijn katten deel met nog vier mensen in huis waarvan niet iedereen internet begrijpt, en ik ben er niet altijd om te helpen. Kent iemand een goed boek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tannetje Koning is een dierenarts die zich oa inspant om rauwvoer te promoten.
Ze houdt een blog bij, geeft lezingen door het hele land, en heeft ook een prettig leesbaar boekje over rauwvoer geschreven. Een aanrader!

http://www.bol.com/nl/p/voer-voor-carnivoren/1001004002850664/
Rieneke1
9 jaar geleden
Susan Collins heft een goed boek geschreven over rauwe voeding voor katten, 'The Household Carnivore', en een ander goed boek heet 'B.A.R.F.', geschreven door Ian Billingham - of Billingford, iets met 'Billing', kan me niet helemaal exact zijn achternaam herinneren. Allebei zijn heel informatief.

Toegevoegd na 10 minuten:
Vond ook nog dit boekje. Ik heb het niet gelezen maar het heeft 4 beoordelingen, en alle vier voor 5-sterren.