wat voor een ras is mijn konijn ?

ik heb in de dierenwinkel mijn konijn gekocht, ik wist toen niet wat voor een ras hij was en heb hier ook niet echt over nagedacht... wil toch wel graag weten wat voor een het is. ik ben al lang op zoek maar kan het niet vinden. ik hoop dat u iets weet en mij uit mijn dilemma helpen ;-) zie foto!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach, hij/zij is wel heel schattig hoor! Maar mag ik even een tip geven: als je nog eens een huisdier gaat kopen, zou ik dat doen bij een konijnen- of knaagdierenopvang. Dat zijn een soort asielen voor konijnen en/of knaagdieren. Ze kunnen je daar heel goed voorlichten over het karakter van je dier, en over wat voor ras het is etc. Eigenlijk beter dan in een dierenwinkel. Maar goed, dat zou mijn keuze zijn. Nog heel veel geluk met je konijntje!

Antwoorden (1)

Het is een huis tuin en keuken konijn. een mengelmoesje van verschillende rassen. niks mis mee.. zijn even lief. als ik mag gokken dan zit er dwerhangoor doorheen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar ik dus aan dacht is een nederlandse dwerg hangoor, deze lijkt op de franse maar is kleiner. hij is overigens best groot, daar verkijkt iedereen zich op. ik hoop dat het een echt ras is hahaha