Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor een ras is mijn konijn ?

ik heb in de dierenwinkel mijn konijn gekocht, ik wist toen niet wat voor een ras hij was en heb hier ook niet echt over nagedacht... wil toch wel graag weten wat voor een het is. ik ben al lang op zoek maar kan het niet vinden. ik hoop dat u iets weet en mij uit mijn dilemma helpen ;-) zie foto!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
884
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach, hij/zij is wel heel schattig hoor! Maar mag ik even een tip geven: als je nog eens een huisdier gaat kopen, zou ik dat doen bij een konijnen- of knaagdierenopvang. Dat zijn een soort asielen voor konijnen en/of knaagdieren. Ze kunnen je daar heel goed voorlichten over het karakter van je dier, en over wat voor ras het is etc. Eigenlijk beter dan in een dierenwinkel. Maar goed, dat zou mijn keuze zijn. Nog heel veel geluk met je konijntje!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is een huis tuin en keuken konijn. een mengelmoesje van verschillende rassen. niks mis mee.. zijn even lief. als ik mag gokken dan zit er dwerhangoor doorheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar ik dus aan dacht is een nederlandse dwerg hangoor, deze lijkt op de franse maar is kleiner. hij is overigens best groot, daar verkijkt iedereen zich op. ik hoop dat het een echt ras is hahaha

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding