Wat kan men buiten medicatie nog doen om de aanmaak van krolsmakende hormonen te temperen bij een kat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan met een vochtig wattenstaafje de vula van de kat meermaals prikkelen.

Je kan de kat maar een beperkt aantal uren (ik meen 8) toegang geven tot daglicht, en haar de rest van de tijd in het volkomen donker laten zitten.

Maar waarom zou je dit willen?
Laat de poes castreren, of zet haar op de suprelorin als je wel een nestje wil, maar nu nog niet.
Rieneke1
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beestje laten castreren helpt een hoop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik bedoelde castreren. ook vrouwtjes worden gecastreerd in Nederland. castreren. is alles weghalen. steriliseren is het afbinden van de zaadleiders en bij vrouwtjes eierstokken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.felinewelfarefoundation.org/welfare/health/verschil-castratie-en-sterilisatie/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stereliseren bestaat al helemaal niet Goos1307
Of laten dekken..