Hoe groot/zwaar worden mini varkens en micro varkens?

Ik denk erover om een mini/microvarkentje te nemen, ik heb ook de ruimte. Maar hoe zwaar worden die dieren en wat is het verschil mini varken en micro varken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (1)

Minivarken/microvarken:

Gemiddelde hoogte: maximaal 56 cm.
Lengte (van neus tot staart): 80 cm tot 100 cm
Gewicht: 35 kg tot 80 kg. Sommige varkens zijn nog zwaarder dan 80 kg, maar het maximale is 120 kg.
Leeftijd: Ze groeien tot hun vierde jaar en kunnen ongeveer 15 jaar oud (of nog ouder!) worden.