hoe maak ik maansteen coor in mijn aquarium schoon?

ik heb maansteen voor in mijn aquarium gekocht, maar hoe moet ik deze schoonmaken? en kan ik de maansteen plaatsen in een aquarium met kogelvissen en neontetra's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Z512099
9 jaar geleden
Maansteen kan de totale hardheid beïnvloeden door het hoge calcium gehalte, dus niet goed voor je neontetras, die willen kalkarm, zacht en redelijk zuur water, voor de kogelvis kan 't geen kwaad.

Antwoorden (1)

door de maansteen onder de stromende kraan met een hard borsteltje goed schoon te schrobben, maansteen veranderd wel veel aan je waterwaarden, het maakt je water harder, neontetra's staan bekend als visjes die heel veel kunnen hebben, kogelvissen daarentegen zijn wat gevoeliger. als bron een website over kogelvisjes houden.