Waarom mag een hond tegen mijn huis plassen en als ik in de struiken sta te plassen het wildplassen is.?

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat jij geacht wordt de wet te kennen. Van een hond kun je dat niet verwachten.

Jij kan lezen en de wet kennen een hond kan dat niet. Ik vind wel dat de baas gestraf mag worden want die laat zijn hond wildplassen!

Een hond laat zich niet ter verantwoording roepen en de bon betalen daar peinst een hond niet eens over... Jij wel...

Een hond mag dat ook niet! Ga hem - of haar - dat maar eens vertellen.....

Het is in strijd met de goede zeden om als mens je intieme delen in een openbaar gebied "aan de buitenlucht bloot te stellen". Voor honden geldt dit niet.

Als het goed is betaal je hondebelasting. Van een belasting om mensen ook in het openbaar hun behoefte te laten doen heb ik nog nooit gehoord......

Jij mag in de struiken plassen, mits je maar buiten de bebouwde kom bent.

Je hond mag ook niet tegen je huis aan plassen, al helemaal niet als jij dat zelf niet wil. Maar waarom het bij mensen wildplassen heet, is omdat mensen wel zo beschaafd zijn om gewoon een wc te zoeken, terwijl honden geen idee hebben wat een wc is.

vraag ik me ook altijd af; ik slik vochtafdrijvende pillen en moet regelmatig wildplassen, ik wordt bekeurd en een hond zeikt nog veel meer ik kan dan ook maar 1 antwoord bedenken; omdat je als mens gediscrimineerd wordt t.o.v. de hond

Omdat je anders misschien straks ook wel midden op het grasveldje wilt gaan zitten poepen...?

ik hoop dat je het een keer zie,dan kan de eigenaar het schoonmaken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100