Waarom mag een hond tegen mijn huis plassen en als ik in de struiken sta te plassen het wildplassen is.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe 's nadenken Loenie. Honden pissen overal ongestraft, zodat je bijvoorbeeld je wiel eerst uitgebreid moet schoonmaken voordat je je band gaat plakken. Wildplassers krijgen een boete wanneer ze op dezelfde manier hun behoefte doen.
http://www.politie.nl/KLPD/PolitieABC/Overlast/wildplassen.asp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de urine van mens en hond verschilt volgens mij niet zoveel

Antwoorden (12)

Omdat jij geacht wordt de wet te kennen. Van een hond kun je dat niet verwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij kan lezen en de wet kennen een hond kan dat niet.
Ik vind wel dat de baas gestraf mag worden want die laat zijn hond wildplassen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hond laat zich niet ter verantwoording roepen en de bon betalen daar peinst een hond niet eens over... Jij wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hond mag dat ook niet!

Ga hem - of haar - dat maar eens vertellen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in strijd met de goede zeden om als mens je intieme delen in een openbaar gebied "aan de buitenlucht bloot te stellen". Voor honden geldt dit niet.
Ivana
14 jaar geleden
Als het goed is betaal je hondebelasting.
Van een belasting om mensen ook in het openbaar hun behoefte te laten doen heb ik nog nooit gehoord......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha! Leuke vraag! Tja, zoals eerder al gezegd is, leer je hond maar eens dat hij buiten niet mag plassen, maar dat hij zijn behoefte op het toilet moet doen.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij mag in de struiken plassen, mits je maar buiten de bebouwde kom bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hond mag ook niet tegen je huis aan plassen, al helemaal niet als jij dat zelf niet wil.
Maar waarom het bij mensen wildplassen heet, is omdat mensen wel zo beschaafd zijn om gewoon een wc te zoeken, terwijl honden geen idee hebben wat een wc is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag ik me ook altijd af; ik slik vochtafdrijvende pillen en moet regelmatig wildplassen, ik wordt bekeurd en een hond zeikt nog veel meer

ik kan dan ook maar 1 antwoord bedenken; omdat je als mens gediscrimineerd wordt t.o.v. de hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je anders misschien straks ook wel midden op het grasveldje wilt gaan zitten poepen...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop dat je het een keer zie,dan kan de eigenaar het schoonmaken