Iets leuks tussendoor: Ik heb een nestje van 7 Mastino's Napoletano. Dit jaar moeten ze 4 v. en 3 m. een stamboom naam hebben met de letter J.

Ze zijn allemaal al besteld, dus ik heb geen pups over.
Wil wel weten voordat ik ze inschrijf bij de Raad van Beheer welke de meest leuke en originele namen zijn.
Mastino's zijn afschuwelijk mooi.....van lelijkheid.
Oh ja hou rekening met de stamboom achternaam.
Of the Witches Meltingpot

http://www.witchesmeltingpot.com/

Toegevoegd na 22 uur:
http://nl.picturepush.com/public/3032205

Toegevoegd na 2 dagen:
Iedereen bedankt voor de reacties, ik heb hele leuke originele namen voorbij zien komen en heb er zeven gekozen om ze daadwerkelijk te gebruiken voor de pups.
Dus als ze later een ID-crisis krijgen, verwijs ik hen naar deze website:-)
Jengah, Jinta, Juda, Jingo, Jitch, Janou, Jindira Of the Witches Meltingpot
Maandag wordt dat officieel.
Dank jullie wel en eigenlijk gun ik iedereen de +10
Maar heb gekozen voor Nieuwsgierig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Omdat het een van oorsprong Italiaans ras is, vind ik italiaanse namen (of met die klank, tenminste) het leukste.
Onder de J in mijn hondennamenboek ben ik de volgende namen tegengekomen, die mij wel leuk lijken:

Jabari (betekent : onbevreesd in het Swahili)
Jarah (zo zoet als honing)
Jimoh (geboren op vrijdag)
Jumah ( ,, )
Jin (Japans, betekent : teder, zacht)
(Jang staat er niet bij, maar als er toevallig iemand 2 pupjes krijgt, zou dat een idee zijn...)
Jumoke (geliefd door iedereen)
Jigasho / Jigasshu (indiaans : zwerver)
Jindira (italiaans : de fonkelende)

Omdat ze een engelse kennelnaam hebben, kan 'Joy' ,
' Jack'(o)(y), 'Jambo' (Swahili, hallo of niets-aan-de-hand),
'Josha' (tevreden), 'Jumper','Jumpy', of 'Junky" natuurlijk ook, maar ik vind de bovenste mooier.
Maar kiezen de nieuwe eigenaren niet ook mee in de naam??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk gevonden +
En als antwoord op de vraag of de nieuwe eigenaren kiezen? Nee, ze zijn worden bij de Raad van Beheer aangemeld met hun stamboom naam en een voornaam beginnend met de letter J.
De nieuwe eigenaren staat het vrij om deze naam ( officiële naam ) te behouden of een andere roepnaam bij de hond te registreren. De hond zal altijd bekend staan met haar officiële naam, maar net als hun moeder, die Januaria heet is een roepnaam heel normaal en die hoeft niet per se met een J te beginnen, ze heet overigens Jani. Ik heb er eentje die heet officieel Immanita of the Thatch Roof, maar ik heb haar Reina Maximá genoemd met als roepnaam Reina.
Bij de Raad van Beheer kennen ze haar uitsluitend als Immanita, op haar dierenpaspoort/inentingsboekje staat ze vermeld als Reina Maximá.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou als nieuwe eigenaar toch graag zelf een naam verzinnen die dan tevens stamboomnaam is, denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+10 voor de Italiaanse naam Jindira

Andere antwoorden (17)

Juda
Jozephina
Jacob
Johnny Jack

Toegevoegd na 22 seconden:
Jumping Jade
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannetjes:
Johnno
Jack (the Ripper)
(Ugly Kid) Joe

(reservegetallen: (Terror)Jaap en/of Joran)

Vrouwtjes:
Jade
Judy in disguise
Jeany
Jarretel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jill
Joyce
Jessie
Jammy

Josh
Jeff
Joe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jitch Of the Witches Meltingpot
Jitches Of the Witches Meltingpot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plusje voor Jitch
http://www.fourteenminutes.com/fun/names/
http://www.umop.com/acronym/acronym.php

dit zijn naam generators.
tik de letters in waar de naam mee moet beginnen en hij blijft alle mogel;ijke namen geven die mogelijk zijn.

ik weet wat voor lompe knuffelaars het zijn en worden te vaak op hun uiterlijkveroordeelt [jammergenoeg].
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor de tip +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En helaas ja, vaak worden deze lobbesen afgeschilderd als agressief omdat ze er zo ontzettend angstaanjagend uitzien. Maar goed ik hou nu eenmaal van extravagante dingen :-)
Als ik zie hoe ze spelen met de Chihuahua van mijn oudste dochter of de twee cyperse katten dan weet ik meteen weer waarom ik van die beesten hou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaa helemaal waar.
geef ze maar een aai van mij .
Jaws Of the Witches Meltingpot
Junior Of the Witches Meltingpot
Jacko Of the Witches Meltingpot

Juul Of the Witches Meltingpot
Jess Of the Witches Meltingpot
Jazzy Of the Witches Meltingpot
Jingo Of the Witches Meltingpot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus voor Jingo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jewel of .....
Mmm. Heksenmengselhondjes dus ;-)
Mag ik je van harte aanbevelen om onderstaande Fantasy Name Generator te gebruiken? Spuwt zo veel fantasienamen beginnend met een J uit, als jij maar zou willen gebruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus voor de tip
Voor de 3 reutjes;
Joep (of Joup)
Joris
Jasper

Voor de 4 teefjes;
Joy
Janou
Jikke
Jara
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Janou klinkt dynamite +
Jake
Joel
Jason
Jonah
July
Jasmin
Jingles
Jerry
James
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus voor Jingles
Jesse, Jingels (of Jingles), Jester, Jos, Jenko, Joska, Janno

Julia, Jessie, Jay, Jenny, Jill
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jenko en Joska +
Jaloe
Jarno
Jazz
Jengah
Jente
Jesta
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor Jengah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo heb je bij alle antwoorden toch een aantal hele leuke;-)
Leuke vraag ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja!, zo kom ik heel ver met namen, zitten heel mooie tussen die ook leuk klinken in combinatie met hun stamboom-naam, hun moeder heeft ook al zo'n mooie naam Januaria
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad een hele originele naam!
Weet nog een mooie, tenminste die vind ik mooi;-)
Juanito of juanita
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juanito klinkt erg leuk en als roepnaam Juan....Don Juan hehehehe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ben benieuwd welke namen het allemaal gaan worden voor de puppie's;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben ook benieuwd
laat je het ons weten?
Jones, jayro, jason, Judas, Juno, Jasper, Jinta,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkes
Jazéker
Juttum
Joepie
Jeuk
Ivana
14 jaar geleden
Janus / Joep/ Joop / Jan Jaap/ Jannes/ Job/Jojo/ JTI ( verbastering van Yeti)
Juul/ Jut en Jul/ Jacob/Jacco/ Joke ( grap in het Engels dus uitspreken als djook)

Stijlvoller: Justo/ Jemma/ Jabba/ Jada/Jade/ Jack / Jeff /Jesse/ Jim / Jimmy/Jesse/Joia/

aww, wat zou ik graag ff kroelen met die ukken!

:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site staat vast wel een leuke naam: http://www.honden-namen.nl/namen-j.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jarade, Jaradee, Jaradeity, Jankovic, Janeesha, Jarco, Jescher, Jai, Jentel, Jorik, Josse, Josh, Jamil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jezzebel Of the Witches Meltingpot