Guppy-vrouwtjes worden dikker en krijgen een zwarte vlek op hun achterlijf.

De eitjes zal je niet te zien krijgen aangezien deze in het lichaam van het vrouwtje uitkomen en de jongen levend gebaard worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het guppy wordt dikker, en ze is legt geen eitjes maar baart de jongen meteen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal en hou de babyguppen in de gaten voordat de ouders hun opeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij het in de gaten houden gaan de jongen ook dood, je kan ze beter uit het water vissen en in een apart bakje doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ik dacht dat dat voor zich zou spreken.. maar je hebt gelijk.. een strenge blik schrikt ze vaak niet af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over het algemeen, zullen er genoeg kleintje overblijven als je ruimte en beschutting hebt.
Schaf wat drijvende plantjes aan, wil je er wat overhouden. Let wel, het zijn konijnen in het water.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zit alleen met een probleem ik wil liever geen kleine guppy's hebben wat moet ik dan doen?