Wat is dit voor dier? Het zat op de trapleuning in huis, leek grote ogen te hebben....was ca 4-5 cm lang.

Het zat op de trapleuning in huis, leek grote ogen te hebben....was ca 4-5 cm lang

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Woon je vlak bij het water ? Het lijkt wel zo'n modder vis . Ik ben benieuwd naar de antwoorden .
niko
10 jaar geleden
Leek grote ogen te hebben?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt op een reguliere Europese leuningglijder. Kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een naaktslak laat een slijmspoor na en dat is hier niet te zien.

Antwoorden (2)

het is gewoon een grote naaktslak.
10 jaar geleden
Dit lijkt me een naaktslak.