mijn gerbils eten niet; wat moet ik doen?

mijn gerbils zijn 2 jaar en eentje is nu supermager (gewicht: 44 gram.) en de ander is wel op het goede gewicht ( rond de negentig) We hebben beide gerbils al een wormkuur gegeven. Ook bieden we ze regelmatig lekkere hapjes aan.
weet iemand wat ik hiermee kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar de dierenarts
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eten ze allebei niet ? Of eten ze alleen de snoepjes? Als ze alleen de snoepjes eten zou ik over gaan op ander droogvoer. En eten ze de snoepjes ook niet dan zijn wellicht de tanden te lang. De dierenarts kan de tanden ( of kiezen ) dan gemakkelijk knippen. Succes!!

Antwoorden (1)

oke de ene isdus op gewicht,dat betenddat de andere iets mankeert,even naar de dierenarts gaan en ze even uit elkaar houden het kan altijd besmettelijk zijn ,vraag ook eens bij de dierenwinkel of ze een goede da weten voor deze kleine knagertjes ,zie je de gerbil wel eten of drinken ,kijk eens aan de achterkant of zijn kontje niet nat is dan kan hij diarree hebben ,altijd even professioneel advies inwinnen