Er komt slijm uit de neus, mond van onze 1 week oude kittens?

Hallo
Mijn kat heeft haar 3e nestje kittens gekregen. De kittens waren helemaal gezond, op eentje na die was een beetje klein. die dag had de moederpoes ze naar buiten gesleept en ze in de bosjes laten liggen en om daar melk te kunnen geven. We hadden ze overal gezocht tot we ineens gemiauw uit de bosjes kwam. En daar lagen alle 4 de kittens. Ze zaten wel onder de aarde maar hebben ze meteen schoongemaakt. De volgende ochtend keek ik naar de kittens hoe het was. En deze keer zagen ze er vreselijk uit! Er kwam slijm uit de neus en mond, en atond hun nekje krom. Alleen bij het meisje niet. Ik gaf ze gelijk namaak moedermelk. De moederpoes kreeg het zelfde alleen dan ook uit de oren. de moederpoes is er vandoor gegaan en de hele avond niet teruggekomen. we dachten dat ze al overleden was doordat ze overal zocht. toen ze terug kwam zag ze er normaler iit maar wel met haar mondje open(ook de kittens hadden hun mondje open). ze stond niet goed op haar poten en trilde helemaal, ook was ze erg mager.Helaas ging de kleinste als eerste dood. Vervolgens ook de een na kleinste. Vannacht ging de laatste dood. Nu is alleen het meisje er nog en ziet er prima uit. Ook de moeder heeft geen last meer. We hebben ook besloten de overlever te houden. Nog steeds weten we niet wat het nou was.
Ps. De kittens stonken erg en de moeder leek wel bang.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100