Zijn er planten die kippen niet willen eten? Ze eten n.l. alles in mijn tuin op!

Mijn kippen eten echt al mijn plantjes op. Ik hou van mijn kippen, maar wil ook graag planten in de tuin!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je gras in je tuin?mijn kippen eten ook nog heel veel gras waardoor ze minder aan de plantjes komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste planten eten geen kippen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet een deel van je tuin af met gaas.

Het beste antwoord

Kippen weten wat ze wel en niet kunnen eten, er zijn wel plantensoorten te vinden die ze niet eten.
Geranium,
Citroenmelisse,
Vrouwenmantel,
Sedum,
Hosta,
Hortensia,
Vlinderstruik
Bieslook
Pioenrozen
en Ooievaarsbekken zijn hier voorbeelden van, meer planten die kippen niet eten vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt, maar veel mensen weten alleen dat ze ooievaarsbekken of geraniums in de tuin hebben staan, daarom heb ik deze er ook bij genoemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben blij dat ik nu voorbeelden van planten heb!

Andere antwoorden (1)

Ik had vorige week een vlinderstruikje geplant in de kippenren. Die is nu kaal