Hoe groot moet het hok zijn voor 5 cavia's?

Ik heb een hok van 128x68 met 2 verdiepen dus 2x128x68. En is dit groot genoeg voor 5 cavia's??(ik kom 17 408 cm2 uit)
Alvast bedankt!
Jolien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zou net gaan,maar het is beter om er maximaal twee in één hok te plaatsen.
Zitten ze nu ook al bij elkaar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zitten er nog niet in, maar ze komen buiten te staan en om ze lekker warm te houden wil ik ze met meerderen houden.(ik lees me gewoon heel goed in)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ook bedankt voor je antwoord!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan,maar zitten ze nu al bij elkaar of je weet,zijn het volwassen cavia's of nog hele jonge?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn normaal jonge(2 zijn er dan 4 weken en 3 5 weken of ouder)ze moeten nog wel komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die kunnen nog wel bij elkaar als ze al niet bij elkaar zitten,maar hou wel de beren en zeugjes gescheiden want ze zijn al heel vroeg vruchtbaar,maar nog niet geschikt om jongen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het worden zeugjes. Normaal 5 zeugjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan hoef je je geen zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt eens kijken op deze site : http://www.degrotecavia.nl/ Hier kun je heel veel informatie inwinnen over verzorging,ziekte en het houden van cavia's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, de reacties hebben ook me veel geholpen. XxxJolien