hoelang moet er tussen twee vlooienbahandelingen zitten bij kittens

Ik heb mijn kittens nu twee weken geleden ontvlooit. Huis helemaal schoongemaakt. Nu zag ik net weer 1 vlooitje op een van de kittens lopen. Heb de vlooi eraf getrokken en verdronken in water met afwasmiddel.

Msar mag ik ze nu weer behandelen tegen vlooien? Heb zon spray van excil

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nu al weer ontvlooien is te snel,je kunt beter naar de dierenarts gaan voor een goed middel zoals advantage,je kunt dan gelijk vragen wanneer je het pipetje mag gaan gebruiken.
En niet vergeten om een goed middel tegen vlooien voor in je huis,misschien heeft je da dit ook wel.

Middeltjes uit een dierenwinkel helpen meestal niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

om de vier weken, eitjes komen ook nog uit