Het zachte gevoel onder haar pootjes doet haar denken aan het vachtje van haar moeder, en door dat fijne gevoel gaat ze melktreden: het beurtelings duwen met de voorpootjes om de melkgift op gang te brengen.
In zekere zin blijven onze huiskatten deels nog kittens met de bijbehorende gedragingen.
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus van mij!
Rieneke1
10 jaar geleden
Leuk een plus van zo'n mooie kat, maar waar is hij gebleven? :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is mijn maatje op de toegevoegde foto.
Stampt nog harder dan ik!!
Rieneke1
10 jaar geleden
Ah twee vriendjes, leuk!

Andere antwoorden (1)

Word wel beweerd dat katten dit doen omdat ze te vroeg bij moeder zijn weggehaald maar elke kat doet het als ze een lekker plekje hebben ontdekt .
Zeker op een bed waarschijnlijk kwijlt ze er ook nog een beetje bij tenminste hier Zo lekker even stampen.