Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik kittens kopen?

Ik wil dolgraag een kitten kopen. Ik woon in Den Haag en kan geen goed nest vinden op internet. Weet iemand misschien waar ik dicht bij Den Haag een kitten kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik eens in een asiel kijken! Daar zitten rond deze tijd vaak veel kittens! De mensen in het asiel kunnen je veel goede informatie geven! Zelf ben ik erg te spreken over de vzw kat in nood in België (helaas niet in de buurt.. Maar heel veel schattige kittens :-D )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad bij het asiel zitten veel kittens te wachten op een mooi tehuis. Maar je zou ze ook eventueel op marktplaats kunnen kopen, zat mensen die thuis zelf kittens hebben gekregen en ook hiervoor een tehuis zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in 1ste plaats kijk in de asielen in je omgeving, of bel met 0105221528 dit is het nummer van stichting zwerfkatten rijnmond daar komen heel veel kittens binnen die een warm plekje zoeken. je kunt ook familie/vrienden/kennissen vragen of zij iemand weten die een nestje heeft en een huis zoeken voor hun kittens. ga niet zomaar via internet aankopen doen omdat je dan vaak niet weet waar de kittens vandaan komen ( kitten mills) = broodfokkerij waarbij je misschien de miskoop van je leven doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding