wat voor een ras hond is dit ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Via deze link http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi kan je de foto uploaden. Dan laat Google je zien op welke andere websites de foto is te zien. Op die websites staat vrijwel steeds "American Staffordshire Terrier (Pitbull)".
Antoni
11 jaar geleden
Om te kunnen uploaden, moet je op het cameraatje klikken in het tekstvak op de website van Google Afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de foto ook gewoon slepen naar je googlevakje als je dat hebt. Anders naar een nieuw tabblad.,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij ziet er wel leuk uit.
Maar dan kijk ik meer naar de kleur en tekening, dan naar zijn typerende platte snuit

Het beste antwoord

Dit is een American Staffordshire Terrier Pitbull.

Op één website las ik Zebra Pitbull, maar dat lijkt mij niet de officiële naam...
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Staff is geen Pittbull.
Antoni
11 jaar geleden
Op veel websites, waarop de foto uit de vraag is te vinden, is deze naam vermeld. Google Afbeeldingen geeft de foto de beschrijving "Zebra Pitbull". De rassen lijken in ieder geval erg op elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt mij ook. gemanipuleerde foto
Antoni
11 jaar geleden
Tja, ik weet niet of de American Staffordshire Terrier in het echt zo'n kleurenvacht kan hebben. Via Google Afbeeldingen vond ik niet veel vergelijkbare foto's, slechts één: http://www.mileanhour.com/files/2012/10/23919-364053370345356-1238873356-n.jpg of http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/286682332501078923_df6vpvwW_b.jpg

Andere antwoorden (1)

Het is een Staffordshire terrier.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of beter gezegd: Amerikaanse Staffordshireterriër
bamibal