wie wil mijn hond uitlaten? ik woon in harderwijk, heb tijdelijk fysiek niet de mogelijkheid.

ik heb fysieke beperkingen waardoor ik gebruik maak van een elektrische rolstoel. in augustus heb ik een beenamputatie gehad. door wat complicaties ben ik tijdelijk niet in staat om te zitten. vanaf begin augustus tot nu heb ik fantastische hulp gehad van vrienden en kennissen. echter in december heb ik binnen mijn eigen kring niet de mogelijkheid om het te regelen.

wie woont er in harderwijk en wil mijn 6 jarige labrador een aantal keren uitlaten? ik kom 5 december uit een revalidatiecentrum. mijn hond, jade, is nu nog bij een vriendin van mij maar zal daar 8 of 9 december weggaan. in januari heb ik weer oppas maar het liefst heb ik haar lekker bij mij. ik hoop in januari haar zelf weer uit te kunnen laten maar als dat niet wil hoop ik dat ik zoveel mensen om mij heen heb dat deze mensen het uitlaten volhouden en dat jade bij mij kan blijven.

jade is een lieve labrador die goed luistert en graag wandelt, met ballen speelt, rent, zwemt.... het is een schat! wie kan en wil mij helpen?

vriendelijke dierengroet,
jade & wilma

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100