Kan ik een baby muis 's nachts om de 3 uur voeden?

Ik heb een nestje van 4 baby muisjes (nu nog 3) die ik elke 2 uur melk geef. Ze hebben de ogen nog niet. Ben bij de dierenarts langs geweest om advies in te winnen. Om de 2 uur wordt aangeraden te voeden, maar kan dit 's nachts om de 3 uur (misschien zelfs 4). Anders breekt dit mij volledig op.
Een opvang in deze buurt zou ik niet weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee. Elke 2 uur is elke 2 uur. Helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben toch eigenwijs geweest, maar ze doen het er prima onder. 's Nachts om de 3 uur en overdag om de 2 uur.
Maar ik kijk uit naar de dag dat ik weer door mag slapen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie het nog steeds mis gaan. Het ritme is nu verstoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat goed, de ogen beginnen open te gaan. Dus om de 3 uur is geen enkel probleem