Is mijn kitten te licht?

Hallo, ik heb vandaag een kitten gehaald. Volgens die man was die 10 weken oud. Maar ik twijfel nu toch wel heel erg. heb hem/haar gewogen en kwam uit op 390 gram. Dat is toch veels te licht voor z'n beesie. Ook kan ik zijn ruggengraat en heupjes voelen. Zijn oogjes waren ook behoorlijk vies en pusserig. Heb hem genomen omdat hij zo klein was vergeleken met de rest. Er waren er nog ongeveer 12 andere kitten die wel in orde lekker. ook waren al weer nieuwe geboren. Zit er aan te denken om er maandag even mee naar de dierenarts te gaan. Wat vinden jullie ervan.
Hij is nog geen 15 cm lang.

Toegevoegd na 3 dagen:
Deze 2 foto's zijn van vandaag. Net terug uit het dieren ziekenhuis

Toegevoegd na 3 dagen:
en nu ook een kort filmpje van Lucky

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Rieneke1
11 jaar geleden
ik zou naam en adres van deze "fokker" even doorgeven aan de dierenbescherming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kitten was zeker gratis ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee heb er 20,- voor betaald
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is een ander woord voor gratis voor een kitten waar de broodfokker niet vanaf komt en blijkbaar ook weinig tot niets heeft betaalt door dierenartskosten....
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Geef hem maar aan mij! Ik wil hem hebben! Wat een ongelooflijk lekker ding. En ga idd maar even naar de DA, dat is sowieso altijd verstandig als je net een pup of kitten hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net de dierenarts gebelt. en omdat ik niet metteen kan betalen kan ik niet langs komen. ik ga zo naar de dierenwinkel om kittenvoeding te halen en hem bij te voeden. gelukkig heb al eerder kitten met de hand gevoed dus dat moet lukken. ik hou jullie verders op de hoogte
Rieneke1
11 jaar geleden
en die ontstoken ogen dan?
kan je niet wat lenen ergens?
straks ben je verder van huis, nu gaat het alleen om het consult en antibiotica.
wellicht kan het veterinair steunfonds je helpen? fijn dat je laat weten hoe of wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de oogjes zien er beter uit en die was ik telkens met lauw water. eten gaat gelukkig ook beter. ze hij is vanaf half 2 al 30 gram aangekomen. Ik geef ook iedere keer 4 ml kitten melk. ontlasting ziet er ook goed uit. Het gaat gelukkig de goede kant op. wel ga ik maandag voor de zekerheid even naar de dierenarts
Rieneke1
11 jaar geleden
ben blij te horen dat het beter gaat met je muppie.
hoe heet ze?
fijn dat je maandag gaat, ben benieuwd naar de bevindingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij is het een hij en we hebben hem de naam chucky gegeven. Onze surogaat moeder heft het kleintje al even gewassen. wij hopen dat ze hem snel accepteerd en dat het een grote jongen wordt. morgen meer info weer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
status update. Vandaag in de ochtend iets minder gegeten dan gehoopt. Bij gevoerd met brinta en kittenmelk. in de middag een stuk opgewekter. Geprobeerd aan te leggen bij pleegmoeder maar hij snapte het niet. morgen weer een poging. Oogje geen verbetering in. Ook een beetje aan de diarree. Maar denk dat we het ergste hebben gehad. ook al zelf brokjes en water gedronken. ook de kittenvlees is interessant alleen de kip niet echt. Nou morgen dierenarts.
Rieneke1
11 jaar geleden
geen brinta geven, daar heeft het kitten niets aan.
geef liever wat kittenmelk met wat natvoer er door.
succes morgen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik geef brinta met kattenmelk erdoor. dat werkt bij mij altijd. Het kleintje is wel veel levendiger. Heb afspraak gemaakt bij mijn DA. mag om kwart voor 10 langskomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo mijn dierenarts zei aflopende zaak. wou niks doen. ik pisted. ik second opiniun gedaan bij andere DA. Chucky is opgenomen. Hij heeft niesziekte. Hij krijgt antibioticum en ze gaan hem dwangvoeden. hoor einde van de dag hoe het met hem gaat. Chucky wordt omgedoopt tot Lucky.
Rieneke1
11 jaar geleden
de duimen draaien voor het kleintje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En weet je al iets meer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chucky is nu Lucky. morgen om half 4 sluit ik het kleine ventje weer in me arme. Wel krijgt hij nog antibioticum druppels mee. Hij moet natuurlijk nog wel aankomen en rust hebben. Zal nieuwe foto's posten bij thuiskomst. hij heeft bij de DA zelfs gespeelt met een muisje. Mijn 1ste DA zal hier zekers van horen via mijn advocaat. Bedankt voor jullie steun en tips.
Rieneke1
11 jaar geleden
oh wat heerlijk, ben blij dat te horen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is goed nieuws Mariska,hopen dat het de goede kant op blijft gaan en als ik jou was dan zou ik Lucky onbeperkt te eten geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hierbij de update van Lucky. Gaat prima met de kleine. veel meer actief, lekker dik rond buikje. Nog wel te magertjes maar dat gaat goed komen. Heb oogzalf en antibioticum mee gekregen. Ben super blij en heb van de dierenarts ook nog een kitten pakket gehad en korting op de rekening. Dit was de 141,- echt wel waard. En maria16 onbeperkt eten mag hij nog niet dit ivm dat zijn darmpjes het nog moeten leren verteren. Ga paar keer per dag eten aanbieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ondanks dat het goed gaat,ziet hij er nog wel ziek uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh, wat fijn dat het furby katje weer opgeknapt is!
Ik vind magere zieke te magere Kittens altijd zo'n furby koppie hebben.....hier in de opvang gebruiken we die term ook regelmatig....een furby of freggel!
Nee, alle gekheid op een stokje...het is erg genoeg dat er mensen zijn die het zover laten komen....soms vraag ik me ook af waar doen we het voor? Je knapt er eentje op en er komen er weer 2 voor in de plaats waar er zeker weer 1 tje het niet gaat halen......
Maar als ik dan die lieve freggelbekkies zie.....dan weet ik het weer!
Ga je meer op yt zetten van dit vechtertje? Dan ga ik het zeker volgen! Respect!!! Super!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wou nog wel even zeggen dat ondanks je de kitten zijn leven gered hebt wat bewonderenswaardig is, je toch door de kitten te kopen toen, de broodfok in stand houd......ik weet het, het is erg dubbel......en absoluut een hele logische actie als je voor de keus staat in die situatie...maar wel waar! Maar wat rieneke al als eerste reactie geeft is het beste advies van alle adviezen hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb de vorige eigenaren gesproken en 50,- zorgkosten gehad. ook gaan ze de andere katten morgen laten nakijken en de mama meteen laten helpen. Ik ga proberen om zeker om meer filmpjes van yt te zeten wiccalife. Ook ga ik me andere katten en hond erbij betrekken. Hij was net wel even een beetje misselijk maar ga nu weer goed. medicijnen zijn gegeven en meneer rust lekker uit op de bank.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Mariska82 Je zou kunnen overwegen een dierenverzekering voor ja katten af te sluiten. Heb ik ook gedaan. Het kost me voor 2 katten €25,- per maand, maar ik hoef nooit bang te zijn voor de rekening van de dierenarts. Voor de rest sta ik nog steeds achter wat ik eerder zei...geef hem aan mij, ik wil hem hebben :-D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je Advocaat??? Mag de dierenarts even zelf beslissen of hij mee doet aan de broodfokkerij in stand te houden, precies wat jij doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pardon Pelle??? Een dierenarts moet elk dier helpen, wat de afkomst ook is! Dat was vast niet de reden dat die arts niet wou behandelen.
En als je even goed leest, zul je lezen dat deze " broodfokker" wel de verantwoordelijkheid neemt nu, wellicht laat, maar er gebeurt wel degelijk iets....
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@pelle
Is dat niet een beetje hard, die kitten is toch al gekocht? Als de dierenarts niet wil dat broodfokken in stand gehouden word, helpt hij toch niet door een kitten maar dood te laten gaan? Daat heeft de vorige eigenaar toch geen boodschap aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wat erg is: dierenartsen die voor honderden euro's een kitten oplappen die door broodfokkers de vernieling in is geholpen. Ik vind het juist een goede actie, dat het kitten het overleefd heeft kon de dierenarts niet weten, maar had de vraagsteller nu een kitten bij een fokker gekocht was ze dezelfde prijs wrs kwijt geweest als nu inclusief dierenartskosten en die broodfokker gaat maar door. Natuurlijk doet die zijn best hij wil zijn 'goede' naam niet kwijt en geen kassa/radar of wat dan ook op de stoep! Dit kitten was veel te jong en al duidelijk ziek en hij wilde het kwijt.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Niets persoonlijks Pelle :-) Wanneer is iemand dan een broodfokker? Ik heb voor mijn broer een puppy gekocht, voor €75,- (vuilnisbakkie) van mensen die beweerden dat ze graag een keer een nestje met honden wilden. Ze wilden eerst €100,- voor de pup, maar dat had ik toen niet, dus mocht ik hem voor €75,- mee nemen, dat had ik wel :-) Een jaar later hadden ze weer een nestje op marktplaats. Waren dat dan ook broodfokkers? Ik weet niet wat normaal is voor een nestje kittens. 6 kittens ofzo? Dus als de fokker er 12 had lopen, betekend dit, 2 zwangere poezen. Maakt hem dat meteen een broodfokker?
En wat heb je aan €20,- 12 * 20 = €240,- daar kan je toch niet van leven? Ik dacht ook dat broodfokkers alleen raskatten en honden fokten. Ik zeg niet dat die vorige eigenaar er goed aan gedaan heeft, want dat vind ik dus niet, hij had eerder moeten zien dat de kitten niet in orde was. Maar is dat nalatigheid, of gewoon stupidity?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Pelle,
Was ik nog vergeten. Als ik een kitten wil kopen, weet ik ook niet waar ik naar moet kijken, welke fokker is goed etc etc. Ik heb 2 katten, zij komen van vrienden van ons. Hun poes heeft ieder jaar een nestje (van die rooie van de hoek) zeggen we dan maar. Maar stel, ik denk dat ik een goed adres heb, en de volgende dag blijkt de kitten ziek te zijn ofzo. Dan heb ik me al aan het beestje gehecht. Als ik heb dan terug breng, weet ik dat hij dood gaat. Dus ja dan betaal ik liever een DA. Is dat dan raar? Ik denk het niet eigenlijk :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een fokker die aangesloten is bij een rasvereniging geeft geen enkele garantie dat je een gezonde kitten krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer: dit kitten konden ze niet kwijt, was te licht en te ziek. Verder: een broodfokker is iemand die fokt om erop te verdienen. Eigenlijk ben ik helemaal tegen elk nestje wat men laat komen omdat het 'zo leuk is om een keer te zien' of omdat 'de poes een keer zwanger geweest moet zijn voor de sterilisatie is'. Zolang er nog katten in het asiel zitten mag van mij niemand zomaar een nestje hebben tenzij je een gecertificeerd fokker bent. De precieze regels die ik daarvoor wil ga ik niet helemaal uitleggen maar al die honden en katteneigenaren die maar kleintjes laten komen... ik vind het verschrikkelijk! Mensen nemen veel te makkelijk zomaar een dier omdat je ze zomaar en voor veel te weinig geld kan krijgen. Gevolg: me kitten/pup is ziek en me moeder wil hem niet naar de dierenarts brengen..... Je kent ze hier van het forum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan pelle: dit kitten heb ik zelf meegenomen. ik zag alleen vieze oogjes. ik ben een echte dierenliefhebber. en kan het niet over me hart verstreiken z'n dier achter te laten. Deze broodfokker nam idd te laat verandwoording maar betaalde wel mee aan de kosten. en ging metteen achter hun dieren aan. ook ik dacht een goed adres te hebben. heb al zoveel beesten gehad en nooit wat mis mee. nu wel. en een dierenarts is ten alle tijden verplicht een dier te helpen staat in zijn eed. en ja ik stap na me advocaat omdat hij geen dure medicijnen aan het beeste wou vergieten. nou z'n dierenarts mag van mij zijn licentie kwijt raken.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Tja, ik had ook geen kitten genomen als ik er €500,- voor moet betalen. €500,- heb ik gewoon niet. Mag ik dan geen kat? Omdat ik niet zo veel geld kan missen? En een kat in het asiel is inderdaad zielig, maar een volwassen kat koop ik ook niet zomaar. Wie weet hoe zeer zo'n beest getraumatiseerd is. Dat wil je ook niet zo maar in huis halen. Tuurlijk sneu, maar dat is niet mijn schuld. Verder, mijn ouders hebben een Golden Retriever BJ (uit mijn vorige vragen) Die heeft een stamboom, komt van een gecertificeerde fokker van de kynologenclub. Aanschafprijs 2500 gulden. En toch...BJ heeft allerlei problemen gehad, vanaf zijn 1e jaar. Heel veel pijn, mank lopen, therapie dieetvoeding, allergieën, heftige reacties op de cocktail (vorig jaar ging hij daar bijna dood aan). Zijn broertje en zusje hebben niets. Goede fokker zegt dus niet alles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pelle
Als wij zieke Kittens in de opvang krijgen die verwaarloost zijn door iemand die meer waarde hecht aan geld dan aan het welzijn van de dieren, dus een broodfokker, dan helpt onze dierenarts zo goed en zo kwaad als het kan (we hebben helaas niet de financiële middelen om de allerziekste Kittens te redden) de Kittens gezond te worden. Een dierenarts zijn passie ligt in het helpen van dieren....ongeacht de achtergrond van het beestje.
Daarmee red je het leven van een kitten....en dat staat op nummer 1. Voorlichting is nummer 2 Deze " fokker" heeft juist verlies op de kitten want hij verkocht het voor 20 en heeft de vraagsteller 50 gegeven om mee te betalen aan de kosten die gemaakt zijn, als ik het goed begrijp.....ook gaan de andere katten/kittens ook naar de da en moederpoes wordt gesteriliseerd, wellicht kun je deze persoon naïef noemen, of laks....maar hij neemt nu wel de verantwoordelijkheid....wel laat, maar toch....
maar ik neem mijn eerdere woorden wel met gepaste mate..eerst zien dan geloven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt HeerVoldemort,hier ook meegemaakt met een pup van een erkende rasfokker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet gezegd dat er geen vuilnisbakkenrasjes 'gefokt' mogen worden, ik wil gewoon dat niet iedereen zo maar even een nestje neemt om de verkeerde redenen. Verder weet ik ook dat pups van een rasfokker ziek kunnen zijn maar dat is het punt even niet. Verder wil ik wel zien dat een dierenarts verplicht is om elk dier te helpen ook als de dierenarts kan vermoeden dat er bijv niet betaald gaat worden. Vraagsteller mocht al eerder niet langs komen omdat ze niet meteen kon betalen bijv. Verder Heer: er zijn inderdaad mensen van mening dat je geen dier moet nemen als je de dierenartskosten niet altijd (tot elke prijs) kan betalen. Daar ben ik het juist absoluut niet mee eens maar ik vind wel dat je als eigenaar beslist over tot welke prijs je het dier laat behandelen. Je bent niet verplicht een dure operatie of behandeling tegen kanker te betalen maar helaas zijn er genoeg dierenartsen die het daar niet mee eens zijn en zo iemand tot diep in de schulden werkt. Het fenomeen dat een konijn van een paar tientjes tegenwoordig ook voor honderden euro's door een dierenartsbehandeling gaat vind ik echt te gek voor woorden. Er zijn mensen in Nederland die niet hun eigen boodschappen kunnen betalen maar deze decadente dingen gebeuren ook. Er zijn mensen die hun ziektekosten niet kunnen betalen en er zijn dus dieren die voor duizenden euro's 'behandeld' worden, alleen omdat het mogelijk is en omdat de eigenaar het kan betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder had dit kitten niet alleen vieze oogjes (wat toch wel wat betekent!) maar was ook of veel te licht voor de levensduur of gewoon veel te jong om naar een nieuw huis te gaan. De fokker heeft echt wel meer fout gedaan. En nogmaals: dat de fokker nu zo geweldig 'aardig' is is zelfbehoud, hij wil geen slechte reclame!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met pijn in m e hart laat ik jullie weten dat lucky vanacht is overleden. Hij heeft de strijd niet gewonnen. Hij heeft het nu beter. bedankt voor jullie medeleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom reclame? Als hij zijn kat laat helpen komen er geen Kittens meer die verkocht moeten worden.
En dat voorbeeld van het konijn vind ik gewoon belachelijk! Dat konijn is ook een levend wezen en wie ben jij om te bepalen dat dat levende wezen het niet waard is om geholpen te worden? Ik persoonlijk zou mezelf wel de schulden in werken om mijn kat te laten genezen van een ziekte, ipv een dure auto bv. Dit is namelijk de keus die ik gemaakt heb toen ik aan dieren begon, goed voor het dier zorgen en daarin speelt geld geen rol voor mij. Als een arts aangeeft dat het ongeneeslijk is, kies ik iets anders...
Er zijn een aantal punten waar jij op wijst die inderdaad een kern van waarheid hebben, maar deze, veel te kort door de bochtopmerking over het konijn maakt dat ik met jou helemaal geen discussie meer aan ga.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh wat erg Mariska,voor Lucky is het beter zo want hij zag er heel erg ziek uit.
Sterkte ermee!
Rieneke1
11 jaar geleden
triest...
triest dat de fokker een ziek en veel te jong diertje meegeeft.
triest dat mariska nog dagen heeft gewacht alvorens naar de dierenarts te gaan.
speel maar fijn op de regenboogbrug kleintje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Triest dat die goede dierenarts gewoon gelijk heeft gekregen en hier helemaal de grond wordt ingestampt. Die dierenarts WIST gewoon wanneer het genoeg was en dat je er dan niets meer aan kan doen behalve geld aan verdienen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Tja Pelle, Misschien heb je dan toch gelijk. Maar ja, ik was ook naar een andere dierenarts gegaan. Ik zou ook niet zo maar opgeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is je goed recht Heer, maar dreigen met je advocaat of roepen dat een dierenarts elk dier moet behandelen slaat helemaal nergens op. Deze dierenarts wist gelukkig wel wat hij deed!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik ken trouwens iemand, bij wie de kat was aangereden. Die kat heeft zich naar huis gesleept. En toen ze bij de dierenarts kwamen. Gaf hij een keus. Ja hij kon opereren, want er waren een paar breuken, en 1 poot verbrijzeld. Kosten €1500,- als ze dat niet konden betalen, kon hij ook laten inslapen...dat is toch idioot?! De DA zei ook dat een operatie goed kon, 10% dat het mis zou gaan...dan geef je toch geen optie voor inslapen, vanwegen geld? Ze hebben de kat geopereerd, geld geleend. Dat is nu 5 jaar geleden. De kat huppelt (zij het wat minder goed dan voorheen) nu nog vrolijk rond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk geef je die optie Heer, ik vind het verschrikkelijk dat er dierenartsen die die optie niet geven. Niet iedereen kan of wil dit gewoon betalen en ik heb genoeg verhalen gehoord dat de dierenarts die optie niet geeft en men zich in de schulden steekt terwijl men dat niet wil. Je bent wettelijk niet verplicht hoor om operatiekosten van een dier te betalen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hoe bedoel je dat? Wettelijk niet verplicht, dat ik mijn dier kan laten opereren en dan niet betalen? :-O
Zelfs voor inslapen moet je nog betalen geloof ik. Lekker ben je helemaal van de kaart, en dan moet je eerst nog even betalen.

Het beste antwoord

kittens worden geboren met een gewicht van rond de 100 gr, en worden als het goed is wekelijks ongeveer 100 gr zwaarder, dus reken maar uit.
ik zou NU de dierenarts bellen, vermoedelijk moet het kitten nog geflest.

ook heeft hij ontstoken oogjes (niesziekte?), dus ook daarover moet je contact met de dierenarts opnemen.
je kan dit in geen geval over het weekend tillen, je moet nu aktie ondernemen!

Toegevoegd na 5 minuten:
wat ook nog kan, is dat je kitten wel ouder is, maar een groeiachterstand heeft door onderliggende ziekte.
laat je nog weten hoe of wat?
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezien de grote aantallen kittens bij de verkoper, zou een melding bij 144 ook wel op zijn plaats zijn... Maar de zorg voor jouw kitten is nu het belangrijkste: bel nu nog naar je dierenarts, of anders naar degene die weekenddienst heeft (dit nummer staat op het bandje dat je eigen da af laat spelen, als hij zelf niet meer bereikbaar is).
De kans is anders groot dat het diertje het weekend niet eens overleeft...
Rieneke1
11 jaar geleden
tacuma, 2 zielen, 1 gedachte; had net iets soortgelijks bij de reacties geplaatst. hopelijk horen wij het verdere verloop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zelf ook nog andere katten lopen dus hou hem vanavond wel even apart. morgen even kijken hoe het gaat. Kan natuurlijk ook zijn dat het het zwarte schaap was en moest vechten voor zijn eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal jullie zeker op de hoogste houden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb zo juist even 2 foto's toe gevoegt.
Rieneke1
11 jaar geleden
fijn dat je ons op de hoogte houdt.
realiseer je wel dat zo'n jong kitten zo uit je handen kan glippen.
ook die ontstoken ogen zullen niet beteren.
je hebt hem meegenomen, en bent nu verantwoordelijk voor hem.
vraag svp in ieder geval de dierenarts telefonisch om advies.
Rieneke1
11 jaar geleden
het is een moppie, en zo te zien niet ouder dan een week of 4.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net de dierenarts gebelt. en omdat ik niet metteen kan betalen kan ik niet langs komen. ik ga zo naar de dierenwinkel om kittenvoeding te halen en hem bij te voeden. gelukkig heb al eerder kitten met de hand gevoed dus dat moet lukken. ik hou jullie verders op de hoogte

Andere antwoorden (1)

Dit is veel te licht,je kitten had ongeveer 900 gram moeten wegen en vieze oogjes waar ook nog eens pus uit komt is ook niet goed.
Het beste is om snel met je kitten naar de da te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat had ik ook gelezen. Denk dat ik maandag gelijk maar even ga bellen. gelukkig eet hij wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat hij niesziekte heeft en zou zeker niet wachten tot maandag.
De da kan dan gelijk kijken hoe oud hij ongeveer is.
Heeft hij al zijn hoektandjes al?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoektandjes zijn er al. Ook eet hij gewoon zijn vast voedsel en kitten melk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is je kitten minimaal 4 weken oud,bel alsjeblieft je da want voor je het weet is het te laat en geef je kitten onbeperkt te eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb net de dierenarts gebelt. en omdat ik niet metteen kan betalen kan ik niet langs komen. ik ga zo naar de dierenwinkel om kittenvoeding te halen en hem bij te voeden. gelukkig heb al eerder kitten met de hand gevoed dus dat moet lukken. ik hou jullie verders op de hoogte