Oude poes overleden (niet bij mij), hoelang kan je deze bv in een 3 sterren vrieslade bewaren?

Sorry, ik weet dat dit klinkt voor velen zeer luguber en meer Roald Dahl- achtig als story?
Poes was echter zeer dierbaar (wel groot) en de eigenaar wil deze een definitieve plek geven en begraven waar een mooie symboliek al aanwezig is.
Andere dieren zijn eerder overigens wel gecremeerd ;)

En wat betreft de kans op "bederf/besmetting van deze kat en heeft het invloed op de andere producten in de 2 lades erboven?"

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

die kan je maandenlang goedhouden zo. hij zal niet bederven, en je hoeft ook niet bang te zijn voor wat voor besmetting dan ook. het is meer een vreemd idee dan dat het kwaad kan. als je dat prettig vind dan kan je poes verpakken in een plastic zak.

Als het dier deugdelijk is verpakt zal het lang tot zeer lang bewaard kunnen worden, vooral omdat de achterliggende gedachte niet het consumeren van poes in kwestie is. Voor besmetting hoef je, n=mits het dier niet is overleden aan een besmettelijke ziekte überhaupt niet bang te zijn. Met zeer lang bedoel ik minimaal een jaar!

Er zijn wel mammoeten gevonden die duizenden jaren in het ijs zaten. Zolang de stroom niet uitvalt blijft die poes dus ook wel een paar eeuwen goed, lijkt me.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100