Wat mankeert mijn kitten?

Ik heb twee kittens van 8 weken. Maar eentje heeft nogal een vieze neus. Het is/ziet eruit als een opgedroogd snotje en zit er nu al best lang. Ze lijkt er verder geen last van te hebben.

Ook niezen ze soms, maar dit is alleen als ze achter de bank zitten (stoffig... ). Hoort dit uberhaupt? Ik ga volgende week voor het eerst naar de dierenarts met ze. Maar voor ze zekerheid wou ik het even hier vragen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

maak eens schoon achter de bank, en kijk of ze nog steeds niezen?
ik zou ze even in de gaten houden, maar wat je vertelt vind ik niet alarmerend klinken.
zolang ze goed eten en drinken, niet steeds niezen, en geen uitvloeiing uit neus en/of ogen hebben, lijkt me weinig aan de hand.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaag een afspraak bij de dierenarts voor inenting en wormenkuur. Kan ik ondertussen mooi achter de bank schoonmaken! Hahah, thanks voor de hulp!

Andere antwoorden (2)

is dei ontwormt en ingeeeint tegen kattenziektes? Het komt veel voor namelijk. Het is waarschijnlijk toch een virusje. Zou er even mee naar de dierenarts gaan. Waarschijnlijk krijgen ze antibiotica zalfje of zo. En moet je t neusje af en toe schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt als een beginnende kattenniesziekte. Inderdaad even naar de dierenarts